Snel gaat niet om pure snelheid, het gaat om perfecte snelheid. het gaat erom de juiste lijn te kennen en het vertrouwen te hebben om erop te rijden. Feilloos. De nieuwe SRAM Guide RS is precisie binnen handbereik, met een beproefde 4-zuiger remklauw en innovatieve SwingLink? hefboomtechnologie die u een positiever contact met de remblokken en meer remkracht geeft Licht, helder, schoon en complimenteert nu uw SRAM-aandrijflijn. Ga sneller.Specificaties:Gewicht: 385 gramHendelmateriaal: aluminiumRemklauwontwerp: 4 zuigers, remklauw met dubbele diameterAfwerking: zwartRotor: middellijnPad: organisch staal met rugVloeistof: DOT 5.1Mount: AmbidexterAanpassing: Bereikvrij bereik aanpassen, Banjo aanpassenBijzonderheden: Gereedschapsloze Reach Adjust, Piggyback Reservoir, MatchMaker? Compatibel met X, Bleeding Edge?, Heat ShieldTechnologie Highlight (s): SwingLink?, PURE? Blaas, Timing Port Closure, Bleeding Edge ?, Heat ShieldMateriaal: gesmeed aluminiumPad / houder: bovenladerBeoogd gebruik: TR / AM / FRSysteem: Open systeemRotor maten: 140 (achter), 160, 170, 180, 200 mmTri Align Caliper Positioning System: NeeZonder gereedschap vervangen van pad: JaBend Zone?: JaTweehandig: JaRoestvrij Hardware: JaTechnologie:Bleeding Edge: Bleeding Edge? technologie maakt ontluchtingsremmen snel en eenvoudig. Een bijgewerkt vloeistofpad en ontluchtingsopening maken het gemakkelijker om vloeistof door de remklauw te duwen. Een speciale ontluchtingsadapter wordt aangesloten op de ontluchtingspoort en sluit het systeem af om luchtverontreiniging en vloeistofverlies te minimaliseren.Uitbreidbare blaas: SRAM's nieuwe ontwerp van de remhendel omvat een opnieuw gevormde blaas die helpt bij het reguleren en verminderen van luchtbellen. De blaas is speciaal gevormd om lucht uit de hendel te verwijderen en de vloeistof precies daar te duwen waar het nodig is. Het resultaat is een verbeterde tegendrukontlasting, die een betrouwbaar remvermogen en consistentie oplevert.Hitteschild: de roestvrijstalen hitteschilden verbreken de thermische verbinding tussen de pad en het remklauwlichaam, waardoor de temperatuur van de remklauwvloeistof zelfs onder de meest extreme testomstandigheden met ongeveer 20 ° C wordt verlaagd.MatchMaker en MMX-compatibel: bespaar gewicht en rommel op de bar met Matchmaker. Het bevat Avid-hendels, SRAM®-triggers en verschillende RockShox®-bedieningselementen, allemaal met een nette, lichte klem die een droom uitkomt voor natuurbeschermers van stuurcomponenten over de hele wereld. Verkrijgbaar in twee versies: Matchmaker? X integreert de RockShox®XLoc en is compatibel met XX- en X0-remmen. Standard Matchmaker? Is ook beschikbaar en werkt met elk ontwerp met gesplitste klem en RockShox® PushLoc.PiggyBack? Reservoir: Het remvloeistofreservoir op SRAM's nieuwste hendelontwerp is geoptimaliseerd voor zowel prestaties als gebruiksgemak. Het PiggyBack-reservoir biedt een eenvoudige, faalveilige manier om remvloeistof te beheren en maakt ook een tweehandige plaatsing van de hendel mogelijk, zodat u uw hendels op het stuur kunt wisselen en ze moeiteloos kunt bedienen.Bereik aanpassen: de pasvorm en het gevoel van de remhendel is iets persoonlijks. Rijders hebben individuele positioneringsvoorkeuren, evenals unieke handmaten en vingerlengtes. Met Reach Adjust kunt u uw hendel gemakkelijk aanpassen voor maximale bediening met één vinger voor iedereen.SwingLink ?: Knijp in een nieuwe SRAM-remhendel en je merkt het meteen. Minder dode band. Meer positieve padbetrokkenheid. Een nieuw noksysteem vereist minder hendelbeweging om de kussens naar de rotor te duwen. dat is geweldig, maar er zijn meer dan perfecte remprestaties dan alleen vermogen. Je hebt controle nodig. Veel remsystemen minimaliseren de dode band, maar gaan ten koste van modulatie. SwingLink lost dat op met zijn speciale nokvorm. Wanneer de remblokken de rotor raken, wordt het vermogen gemoduleerd, waardoor dat wordt vermeden? Aan / uit? remgevoel. het is de perfecte balans tussen kracht en precisie.Sluiting distributiepoort: De timingpoort van een hydraulische rem is de verbinding tussen het reservoir en de boring van de hoofdcilinder. Wanneer de hendel wordt ingedrukt, passeert een komafdichting dit gebied en sluit de poort, die het systeem onder druk zet. SRAM's nieuwe timing poort sluitsysteem is voorzien van duurzame afdichtingen en een ultra gladde cilinder boring afwerking, die betrouwbare remkracht en consistentie produceert.Een eenheidExclusief slang